Välj




Ett enda stort smörgåsbord med obegränsade valmöjligheter
Helt otroligt egentligen, när man är vuxen är livet likt en saluhall. Det är bara att välja och vraka. Vad du vill bli, vem du vill vara. Ett jättesmörgåsbord med möjlighet att välja exakt vad man vill. Ingen dröm är omöjlig. Det är bara vi själv som sätter gränser. Bra och/eller dåliga val. Vad vi än gör är alltid valet helt fritt, i varje situation vi befinner oss i. Självklart kan vi inte välja att inte vara med om en naturkatastrof eller en bilolycka men vi kan välja hur vi gör mitt i det, hur vi går vidare efter det och vad det kommer att ge oss i framtiden. Mitt val är idag träning efter det och myspys med en av de finaste människorna jag känner till.

Vad väljer du att göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag välje att fika med min kompis på Opalen

2011-10-31 @ 10:31:17
Postat av: Elin

Härligt Mia, det låter bra!

2011-10-31 @ 11:17:15
Postat av: Sofie

Ååååå kommer du till mig!!! ;-)

PÖSS

2011-10-31 @ 11:31:48
Postat av: Linnéa

göra bort veckans fotouppdrag på jobbet i strålande novembersol (!!!) och sen Elin, detta är lite sjukt - Jimmy kom hem med en rosarandig onepiece åt mig igår efter en stockholmsvistelse. Är inte det lite knäppt sammanträffande?

2011-10-31 @ 11:31:58
URL: http://ilovelemonade.se
Postat av: Sofia

Idag åker jag till Asien i 6 månader!!!

2011-10-31 @ 12:00:45
Postat av: Elin

Sofia: Kan du packa ned mig i din resväska? Snälla!

2011-10-31 @ 12:02:13
Postat av: Elin

Sofie: En annan dag men du räknas självklart in i samma kategori ;) Sushi någen dag?

2011-10-31 @ 12:03:18
Postat av: Elin

Linnéa: Åh men så härligt! Det är ju verkligen toppenväder för fotografering!

Vilken karl! Och vilken smak han har! Tips till dig då.. Jysk har rosarandiga "toffelstrumpor" som matchar ;) Fick sådana av Anton - då är du komplett! Vi får ta å dricka te och viga in dig i vår Onepiece-family helt enkelt! Hehe rätt lustigt.. världen är liten men tänk så coola vi kommer vara ;)

2011-10-31 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0