I got a feeling...





...Wooohooo..

Tidningen är skickad till tryck, lugnet är här och finliret kan återintagas. Aaaah!
3 fullmatade dagar har passerat och avslutet tänkte jag fira med bio i sällskap av min kombo. Tyvärr är han på övertid (tittar på klockan) så början kommer jag nog att se själv.
Men det är ju så här. Jag måste självfallet ta denna sista chans att se Jägarna 2, som är inspelad i min hemkommun och dessutom med inblandning av min familj. Vi (jag och Anton) har lite svårt att förlåta morsan, som höll i castingen,  men glömde bort att hon lovat Anton en polisroll. *Host*
Nåväl godis skall inmundigas och läsk skall skölja min strupe. Ty idag firar vi!

P.S I love you mamma - du är bäst i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nä, jag glömde inte.... Jag bestämde ju inte som sagt:/ Anton ska ju va me i en film som "snyggingar" ska va me i <3 Å då är J2 fel film

2011-10-20 @ 21:14:00
Postat av: Elin

Men tänk.. I J2 hade han ju varit en Gud. Hm det var nog tur att han inte var med för det hade som varit jobbigt att vara tillsammans med Sveriges sexigaste man ;)

2011-10-21 @ 07:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0