Back in buiss



Nu jävlar!
Efter en veckas frånvaro från träningen är jag tillbaka. Känns lite som att vara tillbaka på ruta ett förutom att knäsmärtan håller i sig. Vafan, jag är yngst i tävlingen, jag ska visa dom jävlarna ;) Idag 60 min på Crosstrainern, självklart intervaller, här ska vi förbättra syreupptagningsförmågan. Bränna fett det skiter jag i! Nu ska jag vinna!

Vapendragare
Som tur var har min bästa vän beslutat att ta tag i sin träning. Mirja och jag brukar ha en sjuhelvetes disciplin när vi slår våra kloka/okloka huvuden ihop. Dessutom tränar min kompanjon Per, inför sin avresa till Afghanistan. Jag står definitivt i skuggan av hans glans med vänta bara. Kanske jag gör en mediakupp och deltar i någon av deras vansinniga pass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0