Andligt steg...





Det gäller att lägga fokus på rätt känslor
Under en längre tid har jag haft en obehagskänsla. Ni vet, den där klumpen i magen som vill berätta något men vad det är kan vara svårt att lista ut. Jag har känt att något inte riktigt stämmer och jag har haft ack så rätt. Idag fick jag äntligen ett bekräftande och samtidigt ett avslut. Det kändes som ett steg i rätt riktning - ett andligt steg. Det behöver inte alltid vara dåligt att få reda på negativa saker. Att få känslan bekräftad så att säga. En sak är säker, "My Gut Feeling" är ingenting man bråkar med - inte med mig heller för den delen. En sak lärde jag mig i barkspåret i lördags - elaka beteenden ger mig bara mer kraft och fy fan så jag sprang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0