Andas...





Shit mitt schema är liksom beyond insanity

Det har varit teoriprov och plugg till det, samtidigt som Gyllene Vardag skulle slutföras, samtidigt som jag fick tillbaka mina katter för omplacering, samtidigt som jag ska hinna med körningar inför uppkörning, samtidigt som slutproduktionen på tidningen, samtidigt som Vo2 Max drog i gång. Denna veckan fortsätter i samma spår. Kom hem 24 igår kväll, upp tidigt och börja fixa Johans dator, köra igång på jobbet, hinna med två körlektioner, invänta Antons anländande, göra första testet i Vo2Max, förhoppningsvis kunna ta ett körkort (jag har säkerligen glömt massvis) men.. sedan är det ingenting planerat, all min fokus kommer att läggas för att gå som segrare ur den här vansinniga tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0