Vilohem

Helgen har varit i stil med all-inclusive. Många kvinnor tjötar och klagar på sina karlar/pojkvänner. Jag vet inte vad som är fel (läs:rätt) med min för jag hinner inte ens tjata. Igår låg jag på soffan, stressad över tvätten men för trött för att lyfta armarna i tvättline-höjd. Hungrig och således även stressad över att ens behöva äta. Hipps vipps erbjuder han sig att ta hand om min tvätt och 20 min senare står han i dörren med hämtmat. Big Bang rullade avsnitt efter avsnitt och jag somnade innan klockan hunnit slå över till 22. Jag blev inte buren i säng men det känns lite som att de hade blivit over the top. Vilohem. Jag har varit på vilohem. Finns bara ett litet problem. I morgon ska jag jobba och nu ligger han sjuk här bredvid mig. Vem ska vilohemma honom? Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0