Tolka och misstolka



Att vara anonym anser jag är att vara obetydlig
Jag döljer inte att jag är stark i karaktären. Att jag är fast besluten om hur jag tycker att man gör och inte gör. Alla situationer där jag har åsikter grundar sig en oro eller en omtanke. Exempelvis mitt inlägg om överförfriskade tjejer. Tydligen ska alla människor ha rätten till sin egna åsikt men man får inte tycka att ett beteende där man viker ut sig och ligger med okända människor är ovärdigt. Men det tycker jag. Det är ovärdigt och förr eller senare råkar dessa människor ut för dierse våldsbrott. Det finns en morgondag och tyvärr är det här vanligt förekommande beteendet något som även jag ser och har uppmärksammat. Jag anser att man inte ska ge ut sin kropp utan istället sin knopp. Att man ska ha högre tankar om sig själv och se sitt egentliga värde. Därav har jag valt att omge mig av människor som inte är "dom spritfyllda äcklena i hörnen" - som i sig kommer från ett välanvänt myntat uttryck där man drar paraleller till en chokladask. Läckerbiten i mitten blir vald först emedan de spritfyllda äcklena i hörnen lämnas kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0