Privat



Jag börjar allt mer känna att jag måste få vara lite mera privat. Lite mindre yrkesmässig. Det finns liksom ingen tid utanför jobbet som är utanför jobbet. Bara när jag åker hem till Skellefteå. Då är det jag, Elin, Antons tjej. Men i Boden - där är jag, var jag än är, Elin på Guiden. I kiosken, på ICA, på cafét, på gymmet, på Facebook. Facebook är något som jar har rensat friskt på. Dock skulle jag behöva börja om där. Ha bara mina närmsta men, då visar det sig att min sida är en för bra kanal för att stängas.



Kommentarer
Postat av: Mamma

En av våra nya poliser här i Ökx är Martin frpn Boden ( kommer inte ihåg hans efternamn ). Han har spelat hockey med Martin B och han visste med det samma vem du var när jag berätta att du var min dotter. Vi fikar tillsammans, en jätte fin kille. Han lova hälsa från mig ( att jag var en infiltratör åt polisen );) skämt å sido, när han träffar dig.

2011-12-01 @ 21:29:27
Postat av: Elin

Mamma: Men.. Martin från Boden som spelat hockey med Martin.. vet inte vem det är faktiskt. Men jag syns ju rätt mycket iom tidningen. Hahahah.. jasså du infiltrerar poliskåren åt gangstersen - men morsan då! hahahah

2011-12-04 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0