Jinxa inte för f§n



Helgen har strax passerat, jag har hunnit ta vara på tiden och har endast gjort exakt detjag vill göra. Nu inväntar jag filmkväll med bästa sällskap. Inatt stannar jag i Skellefteå och åker direkt till jobbet i morgon. Vilken frihet det är med körkort. Så himla skönt. Vi kände för att avsluta helgen med någonting riktigt mysigt. I och med att jag bor i Boden på veckorna så faller söndagen oftast bort. Eller föll bort, innan jag tog armen ur röven och tog mig körkort. Nu kan jag enkelt ta vara på tiden precis så som jag vill och vilken lyx det är att åka hem exakt när man vill.

Nästa helg tänkte jag faktiskt unna mig en fylla. Vad säger ni om det? Nu har det vilats färdigt här. Dock måste jag ränka dagarna som är kvar fram tills nästa test med Vo2Max, jag kan ju inte supa ner mig och få dåligt resultast, nej, det ska vara goda mariginaler.

Jag tror fullt och fast på det här med att Jinxa.
Det blir en hel del påminnelser till männikor omkring mig. Särskilt till Per, min kombo. "Åh nej säg inte så, du Jinxar det och då blir det ju inte så". Än dock kan jag säga att helgen har fått mig att slappna av och tro på... ja det kan jag ju inte säga för då jinxar jag det och då vet vi alla vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmmm tolkar jag detta rätt????!!!

2011-11-14 @ 16:23:26
Postat av: Elin

Tjaaa det beror på jag kan dock fram till att jag inte kan supa till helgen för nästa vecka är det både näste test och spinning-pass. Måste ju vara på topp!

2011-11-15 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0