Inspiration



Vad tänkte jag med?
Med en lugn dag på jobbet hamnade jag i ett litet inspirationsrus och i ett svagt ögonblick drog jag iväg ett sms till Mirja. Som jag senare kom att ångra. ”Jag ska måla dig”. Sagt och gjort satte jag mig ned för att måla en utav de personerna som betyder mest för mig. Ni kan inte förstå vilken prestationsångest jag fick. Jag har min mentala bild av hur Mirja ser ut. En bild som bygger på känslomässiga band och även det visuella. Jag kommer aldrig att kunna måla den Mirja jag känner, men jag kan göra ett porträtt på henne. Och så här blev det. Nedan kan ni även se hur hon ser ut IRL.


Tack till Fredrik som hjälper mig med penselinställningar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0