I'm back




...back from the darkness
Det har inte undgått er att jag har haft en liten svacka. Emedan många gottar sig finns faktiskt ni som verkligen har stöttat och visat omtanke. Jag vill tacka er alla. Även denna gång mäktade jag med att ta mig förbi motgångarna. Tappade räkningen när jag var runt 9 år men det torde vara kring den miljonte jäveln jag besegrar ;)

Träningsvärk och nytt hem
Ser fram emot näst intill träningsfri helg. Innebandy, Crosstrainer och rodd på samma dag - jag tog i lite väl mycket där.  Det gör ont när jag nyser och naturligtvis har jag rethosta.
Ser även fram emot att följa upp hur Bosse och Uno kommer att trivas i sitt nya hem. Någon fick en chans att ge tillbaka och det är jag evigt tacksam för. Nu har vi balans, vi ger och vi får.

Än en gång - tack alla ni som finns för mig!

P.S Igår hade vi fotosession med världens finaste Lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0