Roadtrip




Jag har redan semester där uppe.

Ni skulle ha sett vad jag skrev igår. Oj. Nu gäller det att rycka upp sig inför den hutlösa slutspurten innan långledigheten. 2 utgivningar kvar. De tuffaste på året men samtidigt roligaste. Gyllene Vardag drar igång på onsdag. Då ska vi i ledningen sätta oss ned och välja ut artister, dansare, körer o.s.v. Det är helt galet mycket roliga saker som händer. Jag kan inte annat än längta. Framförallt till roadtripen. Vi har massvis med olika resmål vi vill ta oss an.

Kan dock inte låta bli att ha en liten klump i magen. Jag hoppas att semestertiden blir semester snarare än grop och nya tag.

Nej nu ska jag längta till roadtrippen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0