I'm cheating



Jahapp då var tidningen under utdelning. Ni förstår väl att det innebär att jag bara har en till kvar så är det semester. Ingen kan förstå hur mycket jag längtar. Möjligtvis Carolina Wiklund. Hon kan nog ana.

Det här med beach 2011 gick som lite långsamt.
Visst, jag gick ned nästan tio kilo men nu har jag gått upp 3 kilo. Allt är så lockande. Jag har sommar i mitt huvud och vill dricka öl hela dagarna. Jag fuskar helt enkelt. Man blir inte direkt beach-fit på öl och efterrätter i solen.
Men se bara på alla uteserveringar som lockar. Dessutom har dom finfina erbjudanden. Trottoarpratare med vinglas på, vem kan motstå rose och kladdkaka med jordgubbar i strålande solsken? Nej, nu måste jag disciplinera mig. Jag börjar med solarium två gånger idag.

Väl mött tjockisar!

Kommentarer
Postat av: J

ähhh sommaren e kort. Då kan man slarva. Har ju hela vintern på sig att vara nyttig :-)

2011-05-25 @ 09:31:20
Postat av: A

Du är tjock.

2011-05-25 @ 10:42:04
Postat av: Elin

Hoppsan, pjtaa.. Jag är nog beredd att hålla med dig A - vem än du än är.

2011-05-26 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0