Gosh!






Vilket lättande möte igår. Det händer grejer ska ni veta. Positiva och energigivande sådana. Möte med banken idag. Nu ska här (förhoppningsvis) sparas på lite högre nivå. Vad fan - jag är snart trettio och nallar från sparkontot VARJE månad. Skäms på mig!

Semestern närmar sig typ 7 veckor kvar. Sedan drar jag. Det blir resande fot hela semestern. In Sweden i will go to Kalix, Överkalix, Luleå (Joppoo) Skellefteå, Sthlm och Strömstad. Sedan bär det av till Legoland. Självklart ska min älskade dit. Prag för storstadsliv och shopping i Linas ära. Därefter mitt Mecka - Italien! Jag vill visa mina smultronställen till mina favoriter.

(Oven lite bilder från tidigare resor och favoritmål)

Kommentarer
Postat av: missj

Strömstad, då är du inte långt från mina faggor (Osloregionen) :)



Det låter som en hääärlig sommar!

2011-05-08 @ 11:13:57
URL: http://miss76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0