Gammal kärlek rostar aldrig

I helgen kommer jag faktiskt att förgylla Boden med min närvaro. Någon gång i vintras var senaste gången och jag måste säga att Boden blir bättre när man får sakna det lite. Mitt älskade Bränna har öppnat uteserveringen - osökt kommer jag att tänka på iskallt rosé, infravärme och filtar. Boden lockar på ett märkligt oförklarligt vis. Förgylla mina dagar kommer min älskade Johanna att göra. Det blir schlager-glamour och champagne i Luleå. Men först. En liten överraskning till min älskade gumma!

Tänk så enkelt livet är egentligen
Jag vet att jag tjatar om detta men det är som "Konsten att vara snäll". Livet är så enkelt. Ditt bemötande, ditt sätt att vara formar hela din framtid och dina framgångar. Sluta tjaffsa. Tänk logiskt och var lugn - då flyter livet på nästan av sig själv - helt smärtfritt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0