.



Närmare har jag aldrig varit
Det är dags att få tummen ur de berömda hålet. Två projekt har stått alldeles för länge. Man ska ju aldrig bli klar i livet har jag hört, men två punkter är kvar på min önskelista som innefattar bara mig själv och min vardag. Under 7 års tid har jag betat av en lång lista som från början innehöll 37 punkter. Nu återstår två, körkortet och det egna företaget.

I startgroparna
Det är helt klart en förändring på G. Helst fr.o.m. igår skulle jag ha varit Vision Media. Ett företag som fokuserar på kreativa lösningar till förmånliga priser. Det innefattar väggmålningar, konstverk, illustrationer och grafiska profiler ja allt du kan tänka dig i skapande-väg, men där fokus ligger på Line-art. En vision som blir till verklighet. Jag är redan fullbokad med allt från väggmålningar till tatueringar. Så, nu är det dags att göra en dröm till verklighet.                

Kommentarer
Postat av: Alexandra

37!!!!?!!??! Bra jobbat tjejen! Får man nyfikna sig och fråga vad hon åstadkommit? :o)

2011-06-15 @ 14:13:05
Postat av: Elin

Oj det är ju så många punkter, jag har alla uppskriva bara för mig själv men det innefattar allt från förlåtelse, ändra på fula vanor, bli ekonomisk, vara ärlig även i de knivigaste lägena, tänka före jag agerar, aldrig höja rösten, låta andra människors dåliga beteende stå för dem själv, inte försöka hjälpa den som inte vill bli hjälpt eller förändra andra människor, bidra till att dom jag älskar kan blomstra fritt, vara fri, backa och se situationer från alla synvinklar och agera efter det som är bäst för alla. Uppskatta mig själv, inte vara matrialistisk, inte vara skeptisk, bli en positiv realist, och mycket mycket mera.. starta pensionssparande, köpa minst en aktie, ;) massa massa

2011-06-15 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0