Lycka




Det finns få saker som ger som så mycket glädje som...
Att vakna en måndag morgon, känna sig utvilad och tillfreds är få förunnat. Även mig. På morgon vaknade jag innan väckarklockan ljöd och var allmänt nöjd med vad livet i denna stud har att erbjuda. Det är en gåva jag önskar er alla. Lite då och då vaknar jag till och inser hur mycket de människorna jag omges av betyder för mig. Det är då jag blir lugn och tillfreds. Det är då jag tar mig tiden till att visa vad jag känner. Allt från att skriva ett sms till att ge det dyrbaraste vi har - tid. I helgen har jag använt min tid väl och till det som jag älskar mest. Vänner, god mat & dryck och även 50/50 av mina och Antons intressen.

Att kombinera sina intressen
Enklaste vägen till en lyckad relation, anser jag är, kunskapen att kombinera era intressen. Anton älskar musik, mig och bilbygge. Jag älskar mat, mat, mat och Anton. Våra mest lyckade helger spenderas i garaget, musiken ljuder i högtalarna, brasan sprakar och maten tillagas över den, samtidigt som Anton ligger under bilen och ber mig skicka ett skjutmått, en fjortons nyckel, eller tretton var det visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0