Idag är ingen vanlig dag..




...för idag är Prinsipesans pensioneringsdag, hurra, hurra, hurra!

Nej inte än faktiskt men jag måste erkänna att jag börjar få lite ålderskomplex. Jag vet att alla som är äldre än mig blir förbannade nu men det är ju MIN känsla. Jag ser inte någon annan som gammal. Trots detta har jag en utomordentligt bra dag. Ett fantastiskt liv - helt enkelt. För inte alls länge sedan var jag förkrossad, ensam och självömkande. Ve och fasa. Idag omges jag av stora guldklumpar och har aldrig förr fått så mycket kärlek. Det märks så jag blir generad en dag som denna. Då man fyller ojämnt och det inte alls egentligen är en speciell dag. Phu.. Ring brandkåren. Är röd av alla lyckönskningar och gratulationer.

Världen är inte så dum. Var rädd om era guldkorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0