Kommentarer..



Alexandra undrar om min 37 punkter som jag ville förändra i livet
Ja du, det är ju så många punkter, jag har alla uppskriva bara för mig själv men det innefattar allt från förlåtelse, ändra på fula vanor, bli ekonomisk, vara ärlig även i de knivigaste lägena, tänka före jag agerar, aldrig höja rösten, låta andra människors dåliga beteende stå för dem själv, inte försöka hjälpa den som inte vill bli hjälpt. Inte förändra andra människor. Bidra till att dom jag älskar kan blomstra fritt, vara fri, backa och se situationer från alla synvinklar och agera efter det som är bäst för alla. Uppskatta mig själv, inte vara materialistisk, inte vara skeptisk, bli en positiv realist, och mycket mycket mera.. starta pensionssparande, köpa minst en aktie, ;) massa massa :)

Sandra undrar hur jag kan vara så glad
Att avklara punkterna ovan har bidragit. Sedan att se livet som så enkelt det faktiskt är. Vad du gör det till. Var gnällig och bitter och ha ett gnälligt och bittert liv eller peka finger till bitterheten, hoppa jämfota med tummarna under armarna, shotsglas runt ögonen och sockerbitar som tänder - vem tror du har roligast? Vem tror du blir lyckligast?




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så duktig. Hoppas att jag kan inspireras av all positiv energi genom att läsa din blogg. Kram

2011-07-03 @ 13:24:59
Postat av: Elin

Men oj gumman.. vad söt du är :)

2011-07-06 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0