Is this real life?





Har ni sett den? Den stackars killen som varit hos tandläkaren? Lika frågande känner jag mig idag. "Is this real life?" (Nyper mig i armen och skriker demonstrativt AJ på toppen av mina lungor) Ta mig fan - det är det!

Idag mina kära vänner säger jag “Hejdå” till kontoret på Guiden. I samma andetag som jag säger det gör jag allt för att hålla mig från att kasta ut den här datorjäveln genom fönstret. Viljan att känna den enorma tillfredställelsen när den går i tusen bitar mot asfalten i Swedbanks entré - är enorm. Dock fortsätter jag mina steg, ut genom dörren,  utan ett enda datorkast. Onsdag 29 juni återkommer jag för att dela ut tidningen men sedan är jag fri - hur länge det återstår att se.


Tack Guiden för det gågna året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0