More bubbles




Gårdagen var - utom räckhåll för någon rättvis beskrivning.
Vilken boost ljuset och snön kan ge och tänk så långt helgens skratt räcker. Nu gäller det att stanna kvar här, att fortsätta kämpa och hålla uppe den positiva andan. Fortsätta skratta helt enkelt.
Igår lyckades jag med att förgylla dagen för några viktiga personer genom middagsbjudning och även genom en oj-jag glömde-lägga-på tabbe. Någon väldigt speciell hade ett mobilsvar där jag skrattar så jag nästan kissar på mig. En något övertrött och därmed lättroad Elin fick en filmvisning där personer gör illa sig - jag må vara skrämmade nu men inget roar mig lika mycket.  Under soppatorsk ska tilläggas.

Investering: Peacearmband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0