Lite kanel, kryddpeppar och kärlek




En skymt av framtiden

Julen har passerat och efter en så underbar jul måste jag säg aatt jag snart behöver en backup för att förvara alla fina minnen. Julklapparna är väl det som är minst viktigt men jag känner att min julklapp från Anton är en riktig höjdpunkt. Jag har fått en iMac så att jag kan fortsätta min väg som illustratör och vara mindre begränsad. Alla har vi drömmar - att försörja mig som illustratör en utav mina. I och med gåvan av Anton har min väg dit förkortats avsevärt. Man kan inte köpa lycka, inte köpa drömmar och heller inte köpa framtiden men det finns dom som kommer på sätt att visa sin kärlek och sätt som gör det lite enklare att uppnå alla dessa punkter - det är vad Anton har lyckats med! Så förutom god mat, massvis med kärlek, motor, sömn och sällskapsspel så har julhelgen även gett mig en skymt av framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0