Frågor utan svar


Blir det ingen snö i år?
Ibland skulle jag vilja ha svar på alla dessa frågor utan svar. Frågor från mig, mina närmsta och även från bekanta. Vad är lagom, gör jag rätt, ska jag tacka ja till det här jobbet, tror du att han/hon är rätt för mig, vad tror du är bäst? Frågorna är många och i alla fallen står jag och alla andra maktlös när det kommer till svaret - för det är helt simpelt,  något som vi får vänta på, som tiden får utvisa. Inget svar kan ges mer än ett tröstlöst "Den som lever får se".


Kommentarer
Postat av: mamma

Elin, du ska ALLTID göra de som känns rätt för dig!! Är själv i ett vägskäl som är jobbigt. Då menar jag inte mellan mig och Martin utan annat utanför!! Om du känner att ditt jobb tar för mycket och ger för lite tillbaka, tveka inte... De finns hur mycket som helst du kan göra!! För du är duktig och framför allt så är du ung, attraktiv på arbetmarknaden osv. Ta steget jag vet att du klarar det. För mig är det försent, tyvärr. Jag älskar dig gumman <3

2011-12-01 @ 21:01:52
Postat av: Mamma

Vänta inte på: Den som lever får se.....Är det något som inte är bra så är det ENDAST du som kan förändra det. Vad de än gäller!! Tro mig, DU vet att JAG vet!!

2011-12-01 @ 21:04:35
Postat av: Elin

mamma: Nu var det ju att så många frågar mig om råd och ställer frågor som det inte finns svar på mer än att tiden måste visa.

2011-12-04 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0