Inspirera mera




Det skall målas på Åbergsleden
Jag vet inte vad som tog åt mig, men måla ska jag i alla fall göra. Inte på någon vägg denna gång. Massvis med tavlor. Moving Faces. Härligt med lite inspiration. Det är vad som händer när livet plötsligt känns lite enklare. Jag har en ny regel nu. I en månad framåt är mitt eget intresse viktigast. Inte Jannices, inte Mirjas, inte Cissis. Känns märkligt. Andra är ju alltid viktigare. Så är jag. Men. Det är prioritering Elin nu. Under denna period ska jag färdigställa mina projekt. Jag kan i alla fall avslöja ett av dem. Målningarna som jag redan förtäljt. Ok. En till. Renovering av mitt sovrum som tar fart ikväll. That’s all ya’ll g’na no’!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0