Censurera mera



Lampor & penisar
Jo det är faktiskt så att jag i vissa fall har en massa grodor som hoppar ur munnen. Näst intill varje dag. Exempelvis. Igår monterade jag en ny lampa i läggan på Åbergsleden (Boden)) och utbrister nedstämt. ”Allt på Åbergsleden blir litet”. Sedan står jag tyst en stund och tittar på min tidigare gigantiska lampa som numera ser ut som e liten fis och utbrister igen.. ”Fast inte allt, Antons kuk blir aldrig liten”.

Skärmar & framstjärtar
Det är svåtr att beskriva men det liksom bara trillar ur mig. Som häromdagen. Min tekniker med världens bästa namn (Mac Daddy) sitter bakom min nya gigantiska dator och säger. "Blir det Skellefteå eller kommer du att sitta här med din nya leksak". Och så händer det igen. "Man vet aldrig, mitt i allt är det musavtryck på skärmen nästa gång du kommer hit". Himmel pch pannkaka. Att jag aldrig kan vara tyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0