Grattis!




Idag är hans dag

För ca två år sedan möttes vi för första gången. Vi båda kände "the sparkels". Sedan dess har vi hunnit med otroligt mycket roliga saker, har aldrig skrattat så mycket tidigare i mitt liv. Han förgyller min vardag och sprider lycka omkring sig. Ödmjuk, musikalisk och snygg i kombination med att vara den finaste människan på jorden är få förunnat. Jag pratar självklart om min livskamrat Anton Boström. Livskamrat är ett otroligt bra ord för hur jag känner för den mannen. Han är en person jag alltid vill omges av. Den som gör livet lättare att leva. Om 50 år när vi är på pensionärshem kommer vi fortfarande att vara bästa vänner, skratta, vara impulsiva och ha samma dåliga bajshumor.

Att älska en människa
Det är inte ofta man möter människor som kan komma en inpå djupet på samma vis som jag och Anton har. Idag är jag liksom han helt olika personer. Vi har lyft varandras personligheter och utvecklats. Gamla erfarenheter bär med sig mer sår än man tror. Men. Med Anton har det alltid varit enkelt. Mina dåliga sidor har blivit färre, jag är inte arg längre, glädjen jag nu har i livet gör allt enkelt, samtidigt som min älskade har lärt sig att livet faktiskt är rätt enkelt. Allt handlar om bra kommunikation.

Anton - en plats i livet som förändrade hela min livsuppfattning. Lärdomar som kommer att finnas med oss, resten av livet. Allt vi gör nu gör vi för en bättre framtid. Det är vårat motto. Jag har aldrig haft en relation med någon där jag lärt mig så mycket om mig själv. Det är så viktigt att man lyfter fram både positiva och mindre positiva frågor i en relation. Varesig man är vänner eller partners. Allt för att bli en bättre människa och få en enklare och bättre framtid.

Låt oss fortsätta forma en bättre framtid!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att ni verkar att ha en sund relation. Mångabehöver tänka precis som du gör du är en klok kvinna önskar jag hade en liten procent av din kraft och energi. Sedan vill jag önska Anton grattis och livskamraterna all lycka i framtiden

2011-04-29 @ 15:03:27
Postat av: Anonym

Tack Pluttan!

<3

2011-04-29 @ 15:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0