Vilket liv!





Nu menar jag inte ståhej utan livet jag lever
Helgen passerade med bravur. Listan var lång och allt uträttades förutom tre-rätters på tu-man-hand. Guidens personalfest var till belåtenhet, sång, dans, mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Alla de elementen som gör en lyckad kväll storartad. Söndagen höll inte lika högt tempo. Av förklarliga skäl. Skrovfrukost, Resident Evil 3D, popcorn-middag och soffhäng. Precis lagom.

Svårslagen charmör
Men nu, nu är det plötsligt måndag och jag har fått aningen för lite Anton i helgen. Därför åker jag ned till Skellefteå på fredag och då, då är det jag som lägger på charmen. Han är svårslagen den där Anton, som åkte till Luleå för att köpa mig en klänning och traskade in genom dörren med en röd ros i ena handen och en Gina Tricot-påse i den andra. Jag får väl ge han studiotid, köpa en gitarr och bjuda Alter Bridge på middag - så ligger vi ungefär lika.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Mäh! Vilken romantiker du har! Alla skulle ha haft lite Anton-egenskaper!

2010-09-27 @ 12:57:29
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Elin

Nattis: Jag veet! Det som är så bra är att det händer inte allt för ofta. Middagar ordnar han rätt ofta men annan romantik är precis lagom sällan. DU vet, så där så att man blir tårögd när det väl händer. Det ÄR så viktigt att man låter det vara speciellt... Jag hr mycket att lära mig av Anton - även om han tror att det är han som lär av mig...

2010-09-28 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0