Vilken dag..



Något som till en början kan kännas lite motigt - kan göra en helomvändning.
Dagen började som vanligt med den här outhärdliga tröttheten jag befinner mig i, den som tar för mycket kraft av mig. Nu lider dagen mot sitt slut och jag är mer positiv än jag varit på 3 veckor. Detta tack vare min stora kärlek och hans vänner. Detta tack vare att jag just insåg - varför låta något så banalt som überlångt blodvärde ta ned mig från toppen. Helgen stundar och temat är även denna gång, kärleken. Kärleken.

Gammalt blir till nytt
Storstäd har skett på Guiden, jag har lite nya vackra saker på mitt skrivbord och har fått en trevligare plats. Allt känns så öppet. Det är mycket på G på Guiden. Vi har flyttat lite möbler, jag har satt fram lite ramar och plötsligt så känns allt gammalt nytt och inte ens nött. Små medel. Det är vad jag uppskattar mest. Stora förändringar med små medel. Det som kräver tanke och omsorg - och det är HELT gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0