Music & Webdesign





Eftertraktade "Certificates"
Om jag läser mitt tidigare inlägg och kombinerar det med vad jag nu har för tankar ser jag genast ett mönster som liknar bipoläritet. Jag är lika förvirrad som vanligt. Den som hänger med på mitt tåg borde tilldelas ett OS-Guld. Nåväl. Helgen har bjudit på en hel del idéer. Vi (jag & Anton) har funderingar på att dra till LA. Där finns en musikskola som får oss på kort besök, i mars. Tanken är att Anton ska ta sig in med bravur och utvecklas under några månader. Jag däremot funderar på att läsa Web-design. En intensivkurs. Frågan är bara om det finns någon som kan (Läs: försöka göra ett inte ens i närheten så bra jobb som mig och) ta över min roll här på Guiden om jag skulle vara borta en månad för att bli bäst i Sverige på web-design. Eller om jag klarar mig utan Guiden i en månad är ju inte heller så säkert. Tidningen är mitt liv! Sen kommer familjen och Anton. :P Nåväl - Tiden får utvisa om jag kan skryta med höga studieskulder och eftertraktade "Certificates".



Kommentarer
Postat av: Sara Ridderström

Klart att ni ska åka!! Tänk på dig själv nu för en stund, Guiden klarar sig ;)

2010-09-21 @ 10:33:31
Postat av: Nattis

Vi får väl jobba med två nummer samtidigt! ;) (göra färdigt exempel majnumret om du är borta i maj) ... lättare sagt än gjort...! hahaha

2010-09-21 @ 10:48:42
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Elin

Nej inte klarar sig GUiden.. och inte jag utan guiden heller :) Men det hade varit lite chefigt att komma tillbaka och vara typ bäst i sverige :)

Vilken dröm! Guiden skulle ju bli världsomfattande :) Hahahah



Drömmar ska man ha och det finns inga gränser enligt mig...

2010-09-21 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0