Jag har aldrig sagt..






..att vi är normala, men jag hoppas att ni älskar oss iallafall
Jaha, mina kära. Då var det torsdag idag. Vilket innebär att det är fredag i morgon. Helgen spenderas i Boden denna gång. Detta eftersom Guidens personal ska svänga de lurviga på The 70s Show. En fabulös helg att se fram emot med andra ord. Naturligtvis kommer vi att intaga bubbel. Det är alltså inte bara i kropp och själ det bubblas - utan även i magen.

Ta det nu bara lugnt
Jag har inte insett hur jävla kul jag har haft tillsammans med min allt utom normala vapendragare - Anton Boström. Vi är inte lagom någonstans men glömmer inte heller bort hur viktigt  det är att ha kul.

Blubb blubb :D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det är få människor jag träffat som är positiv och glad som dig och du smittar av dig!!!!!!!!! Världen behöver en till Elin

2010-09-23 @ 16:08:29
Postat av: Mamma

Åh min älskade lilla svammel unge:)

2010-09-24 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0