Bjööörn!




Man kommer långt på ett stort hjärta
Vilken succé Boden gjorde under gårdagens Idol. Musikaliteten är något som inte är en bristvara i min nuvarande hemort. Det är alltid musik omkring mig. Musiken gör mitt liv lättare att leva. Speciellt när människorna jag tycker om och bryr mig om får chansen att visa sina goda förmågor. Jag vill passa på att gratulera underbara Björn som verkligen förtjänar sin plats i finalen. Jag kommer att rösta mig pank och jag hoppas att ni andra också gör det. Men få inte storhetsvansinne (pekar med hela handen på Björn).

Nu sol och sedan mys med Luma! P.S Det är snart torsdag, snart är jag i famnen på min underbara älskade!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är han singel?

2010-09-16 @ 14:34:23
Postat av: Lina

Kan du inte ge hans nummer till mig?

2010-09-16 @ 14:35:01
Postat av: Fia

Han är ju så het! Jag vill äta på'n!

2010-09-16 @ 14:35:35
Postat av: Elin

Hahaahah! Hur gick detta till???

2010-09-16 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0