Spelning



Norrbotten står på schemat i helgen. Anton har spelning med Sorting Tragic på Lördagsrocken i kulturens hus. Ni kan väl komma och titta? Tyvärr är dom inte full styrka än men jag är hoppfull.

Otroligt hur mycket det kan kännas.
Under gårdagen var schemat i vanlig ordning fullspäckat. Dagen rusade förbi. I morse såg jag ett sms som jag inte hade hört under natten. "Du gör mig så lycklig". Kan man vakna till något bättre? Men så slog det mig. Jag samtalade inte med min älskling under gårdagen. Plötsligt blev det påtagligt och saknaden blev stor. Morgonen började med att besöka tryckeriet och tiden passerar utom min kontroll. Ett kort samtal lyfte upp både min älskling och mig. Men det är verkligen otroligt hur mycket det känns när man missar varandra en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0