"Ni kvinnor klagar på att föda barn"



Förlåt Anton
Ja, jag lyckades bli sjuk. Sedan lyckades jag smitta Anton. Så nu ligger han nedbäddad och tar sig inte upp. (Ooops) Det har varit den lugnaste helgen på evigheter. För mig som insjuknade först blev det framstupa soffläge hela helgen. Emedan Anton svängde sina lurviga på Lördagens fest som jag tyvärr fick tacka nej till.
Det är något särskilt med att bo så långt ifrån varandra som vi gör. Allt blir så speciellt när man väl ses. Igår innan avfärd fällde jag till och med en tår över att behöva lämna min sjuka älskling. Som jag olyckligt smittat. Det blev middag i soffan, film och närhet i massor. Ett kärleksfullt avslut på en kärleksfull helg.

Skräckupplevelsen som jag turligt nog missade
Igår kväll var det en trött Prinsipesa som satte sig på bussen. Med lite avslappningsmusik i hörlurarna var mötet med John Blund faktum. Utan tidsuppfattning väcks jag av en förvirrad chaufför som berättar att han fått väja för en kvinna som sprang ut i vägen med armarna utsträcka och ögonen slutna. Jag kan inte låta bli att fråga mig. Om man vill somna in - varför riskera livet på andra. Varför riskera att ge alla i bussen en skräckupplevelse som skulle jaga en resten av livet. Arg blir jag.

Kommentarer
Postat av: A

Men varför åkte du dit sjuk?

2010-10-04 @ 10:16:38
Postat av: Elin

"A": Jag åkte naturligtvis inte dit sjuk. Jag insjuknade under fredagskvällen. Kände mig lite torr i halsen och "PANG" sa det så låg jag däckad.

2010-10-04 @ 10:19:21
Postat av: Maria

Ja se denna kärleken. Ni måste vara ensam om att tycka att det är ok att vara sjuk för då får ni ligga i soffan ostört. Särlek

2010-10-04 @ 10:55:44
Postat av: anton

de var mysigt ändå..=) blir så länge innan man ses om de försvinner en helg

2010-10-04 @ 14:24:50
Postat av: Elin

Anton: <3

2010-10-04 @ 15:53:16
Postat av: missj

...och varför ska man tvinga någon annan att ta livet av en och ge dem en sjuhelvetes ångest.



Grattis till den fortsatta spirande kärleken. There's nothing like it! :D

2010-10-05 @ 19:28:14
URL: http://miss76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0