Jag har gjort mycket men aldrig känt så mycket kärlek







Gastronomiska fynd, musikalitet på hög nivå, kändissvett och babyspya.
Kan tyckas vara en provokativ rubrik men det är faktiskt några av de elementen som helgen bjöd på. Vi började resan på Lidingö. Lagade middag hemma för att vila upp oss efter den långa resan. Lördagen spenderades på en helt fantastisk liten restaurang. Azafrán. Rekommenderas varmt. Tapas från Spanien, bra service och extremt prisvärt. Det tog inte lång stund förrän Anton hade musikabstinens så vi åkte iväg till Gröne Jägaren (hammarby-puben) för att lyssna till Antons ljuva stämma. Frank Sinatra, Thats Life - ljöd nog för första gången inom dessa väggar. Jag kunde hålla mig från att skrika AIK. Anton fick stående ovationer och ingen blev knivhuggen. Sedan blev det Eurodisco och taxi hem till Lidingö.

Shoppingsöndag - inte min dag. Grabbarna fyndade och blev riktigt snygga emedan jag mest irrade omkring mellan allt folk som trängdes. Jag gillar Norrland och internet-shopping. :P

Måndag - helt vansinnigt god middag hos Caroline som har en sprudlande glad liten son. Edvind charmade brallorna av oss! EN natt hos Caroline sedan drog vi iväg och dejtade Antons polare på ett café som serverade helt vansinnigt mycket foccaccia!

Alter fuckin' Bridge
Efter ett evigt armbågande hade vi de bästa platserna i hela arenan. Rakt framför scenen där det till och med gick att kommunicera med bandet. Kvällens höjdpunkt var när ingen mindre än Slash tågade in på scen och spelade vidare med bandet. Visst måste jag erkänna att kyssen till denna låt, live, djup ögonkontakt och tårfyllda ögon är något utav det finaste jag upplevt! Kvällens avslut och nattens början gjorde inte saken sämre. Djupa samtal till tända ljus och hummervickning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0