Välkommen till min nya blogg!

 

A bit of Prinsipesan

Eftersom det nu tjatats om mitt bloggande tänkte jag vara vänlig nog att starta en blogg på sidan om min låsta. Vänner blir tillfrågade om lösenordet titt som tätt. Dock verkar det svårt att fråga mig rakt ut. Men eftersom många fina människor undrar vad jag gör, hur det går för mig och vad som finns bakom dessa låsta dörrar, tänkte jag att jag startar en ny blogg. En liten bit av Prisnipesan. A bit of Prinsipesan - helt enkelt. Här kan ni läsa om vad jag pysslar med om dagarna, vad jag har för åsikter och vem jag tänker på. Ni som har mitt lösenord till originalboggen behöver inte bemöda er att läsa denna eftersom alla inlägg på denna blogg presenteras även där.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0