Well i guess it's morning

"Antoooon! Jag vill ta den senare bussen" - var det första jag sa när väckaren ringde i morse. Trött som en gnu (vet inte riktigt varifrån de uttrycket kommer) tog jag fram min iPhone och letade nästa avgång. Svaret blev... Ingen. Hur kommer det sig att det är enkelt att gå upp när man måste? På loppet av 3 sekunder var jag pigg som en mört (låt mig tillägga att klockan var 05.00)? Nåväl, i morgon klockan 12-13 har Anton spelning i Stadsparken i Luleå. Alla är välkomna! På onsdag kommer vårt stora sommarnummer och jag åker på semester. Vi startar i Stråkan hos mamma som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

pratade just i telefon med en vän som promenerade genom stadsparken då han sa att "fan, det är någon med en röst som en gud som spelar här" och lät mig lyssna via telefonen. en timme senare sitter jag här och läser din blogg och inser att det måste ha varit din anton :-) lustigt!

2010-06-28 @ 13:39:26
URL: http://ilovelemonade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0