Virrpanna





Vad var det jag skulle...
I dessa tider måste jag faktiskt erkänna att jag är allt utom perfekt när det kommer till minne. En extern disk eller något hade passat fint. "Vad var det jag skulle göra" - säger jag oftare än så, jag, va, ja - ni vet, dom där vanligaste orden.

Kärt besök
När jag byter buss i Luleå i morse kommer jag på, kameran! Jag har glömt jobbets kamera i Skellefteå. Det är en katastrof. Tänk på allt som ska fotograferas nu innan tryck (onsdag). Vad gör jag? Bussgods är inte tillförlitliga med hanteringen av paket. What to do!!?? I panik messar jag Anton som är på jobbet. Lugnt och glatt ringer han upp: "Det är väl inget bekymmer - är det inte bättre att jag bara kör upp den till dig direkt efter jobbet". Förstår ni er på denna underbara karl. 26 mil tur och retur och det bekommer honom inte. Som tack bjuder jag på middag på Brännastrand i kväll.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha! Du är inte ensam!

2010-06-21 @ 15:02:09
Postat av: Elin

Det var ju skönt att höra :)

2010-06-22 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0