Underbara människa!

Jag har haft en helt fantastisk helg. Jag kanske börjar bli tjatig men. Min älskade göt verkligen allt gyllene. Till och med de tråkigaste måsten blir roligt tillsammans med den mannen. Tyvärr slutade helgen med en rejäl låsning. Det small till i ryggen och jag fastnade. Min underbara Karl la sig bredvid mig på golvet och strök mig i håret. Ringde runt lite och fixade snabbt in mig på en akuttid hos den lokala kiropraktorn. 20 min senare kunde jag röra mig igen. Men under besöket var Anton. Så underbar. Frågade om allt som kunde tänkas underlätta för mig och fick till och med en kurs på hur man masserat den muskeln som är för kort för mig. Ingen har bemästrat vara så kärleksfull emot mig. Det liksom bara tindrar. Som jag älskar denna man. I helgen blir det mjukkakebak, middagslagning, dop för Johannas Liam, tårtbak till Mirjas mamma som fyller 50 och garage-time. Hoppas på lite rep också. Var för länge sedan jag hängde med bandet. Kort och gott! Kan man ha det så här bra! P.S midsommar verkar ska spenderas i Skellefteå i min mosters och kusins stuga tillsammans med Mamma och Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0