Sommartider hej,hej!



Anton är min nya frisör
Om bara några timmar hoppar jag på bussen till Skellefteå, där underbara Anton möter upp mig för lite trevligheter på stan. Sedan bär det hemmåt för middagslagning. Biljetter till Twilight Eclipse är bokade och min semester är i full gång. Den kunde verkligen inte börja bättre än med ett rykandefärskt, rekordstortnummer av Guiden. Middag med Anton som hör och häpna ska frisera mig i afton. Kanske efter en öl eller två dessutom. (Bildbevis kommer och oh ja, jag är modig)

Tiden är fri
På fredag bär det av till kära mor i Stråkan som skurar bastun för fullt, har förmdligen redan tankat båten och har bevisligen handlat upp hela Överkalix färskvarusortiment. Teatern blir inställd för kvalitetstid med Bodensarna och Boden Alive. Min bror är med i kalixteatern i år igen. Den som äger rum på en ö ute i skärgården. Helt fantastisk upplevelse faktiskt. Men det får bli mot avslutningen istället. Sedan har jag INGA som helst planer. Tiden är liksom plötsligt helt fri. Igår diskuterade jag och Anton den underbara känslan vi har. Ingen stress, ingen buss som måste passas. Sovmorgnar. Missar vi något gör det inget för vi kan helt enkelt det nästa dag. 


SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0