Mycket som stundar...





Väldigt mycket som stundar
Det är inte bara det faktum att Anton har konsert i helgen i Luleå. Vi har även personalfest på Guiden och jag vill naturligtvis skämma bort mina vansinnigt talangfulla kollegor. Ett bubblande redaktionsmöte som jag sannerligen ser fram emot. Det är ju faktiskt kollegorna som gör att jag trivs så bra som jag gör på mitt jobb. Det är NI som bidrar till att jag blir kreativ och har kul på jobbet.

Så, i afton stundar en dundrande ankomst. Herr Boström kommer troligtvis redan ikväll. Helgens plan är att ladda batterierna. Äta god mat, gå på bio och ge varandra tid, kärlek och omtanke.



274 Besök



Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Som sagt verkar du jätte fin och din sambo är het!

2010-06-03 @ 09:26:15
Postat av: Elin

Tack så hjärtligt! Han är lika het på insidan - det är det som är det bästa!

2010-06-03 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0