Lyckat

Helgen börjar motvilligt dra sig mot sitt slut. Efter en mer än lyckad personalfest med grundstenar som gott sällskap, god mat, champagne och somriga drinkar var det bara ett bege sig hemåt för att lapa sömn innan avfärd mot Skellefteå. Igår gick flyttlasset även om vi noga valt ut vad som ska med och inte så är det alltid jobbigt att flytta. Jag somnade till och med sittandes igår kväll. Anton gav mig massage efter det lilla jag hade burit och vips så nickade jag till sittandes framför honom i soffan. Ni skulle se hur fint det är här. En sak kan jag tycka är positivt med mitt gamla jag och det är, visst jag förköpte mig men fasikken så fint vi får det. Gamla ansikten man kan minst sagt säga att den var en trevlig fredag med Guiden. Brännastrand höll hög standard på både mat och service. Jag träffade många gamla bekanta och bjöd även gammel, gammel svärmor och svärfar på en drink. En mycket uppskattad kväll. Särskilt trevligt var det att träffa Martin, en mycket gammal god vän. Prata lite gamla skolminnen är aldrig fel. Fräsch och pigg såg han ut. Synd dock att han avrundade kvällen innan Anton anlände. Nej nu ska jag göra frukost till min karl. Ni ska få lite bilder framöver på hur fint allt blir. Puss och kram! P.s det blir lite röriga inlägg från mobilen. Hoppas ni har överseende. Och tack för visat intresse. 200 trogna läsare redan.

Kommentarer
Postat av: Becka

Men gumman, hur gör du för att få så många besökare så snabbt? Vad är din hemlighet? Dela med dej. Jag vill veta.



By the way - jag har ett förslag. Vad sägs om en dejt i Sthlm sista helgen i augusti?



Puss&Kram!

2010-06-06 @ 11:16:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Elin

becka.... Jag promotar på min Facebook. Har inte skrivit om det eller berättat om den på annat vis.

2010-06-09 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0