Livets små goda ting....




Roströda faran

I går hämtade jag cykeln till min älskade Madeleine, för att idag efter jobbet ta en cykeltur ut till Fagernäs, lämna den i rätta ägarens händer och kanske få avnjuta någonting gott i garanterat trevligt sällskap.

Den här cykeln älskar jag verkligen. Gamla cyklar är också något som vi underskattar. Man liksom flyter fram på ballongdäcken. Tre kraftfulla tramp på dom gigantiska tramparna och cykeln är upp i toppfart. Är det någon som har en gammal Crescent stående i något förråd, eller helt enkelt inte skulle uppskatta den lika mycket som mig - är ni mer än välkomna att höra av er.

Den rosa boken
Jag tog med mig kameran från jobbet nu på lunchen. (Som förövrigt slutar inom 5 minuter så jag pinnar på lite med mitt inlägg.) Ute på gågatan är det musikshow och givetvis var jag där med kameran i högsta hugg. För stor bildbank går inte att införskaffa i mitt yrke. Nåväl, till den lilla rosa boken. Jag fick ju tillfälle att fotografera den när high-tech kameran var med. Rekommenderar både kameran och boken starkt. I boken viker du så fiffigt ut sidan och innuti hittar du mönster och beskrivningar som till och med dem är ursnygga.

169 besökare redan






Kommentarer
Postat av: Helena

Hur hinner du med allt :)

2010-06-01 @ 16:31:40
Postat av: Elin

Ja, jag tycker inte att jag har så många bollar i luften. Jag fokuserar hellre på få saker och får bra resultat än att göra massa saker halvdana :)



2010-06-02 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0