Inte ett enda negativt stråk...






Karma
Jag blev jätteglad idag när jag öppnade mailen. Outtalat brukar jag inte tillåta sådant som är utom min makt att tynga ned mig på något vis, men som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag inte omänsklig på något vis. Snarare tvärt om. Klart att negativa saker påverkar mig även om jag inte alls visar något. Just nu, finns det inget negativt fält kvar i mitt liv. Vet ni hur underbart det känns? Det var bara en liten, liten sak som bestod. Men med lite tålamod löser sig det mesta. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig inställning!

2010-06-17 @ 16:42:17
Postat av: Elin

Jag har tjuvat den av en kompis ;)

2010-06-17 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0