Hit och dit...






...och fram och tillbaka
Helgerna tenderar att bli mer stressande än jag egentligen vill. Därför har jag tackat nej till födelsedagsfirande i Skellefteå i kväll. Det blir tårtbak i Mirjas mammas ära i kväll. På lördag styr vi kosen mot Luleå, för dop i Liams ära. Sedan blir det Skellefteåmys resterande delen av helgen. Sade jag föresten att det här är det nedkapade lugna schemat?

Fulla studenter
"Så där var då aldrig jag", brukar vi säga när vi ser fulla studenter eller störs av dem i trappuppgångarna. Faktum är att dem flesta av er var precis likadana. Dem flesta förutom jag. Jag var hemma i lugn och ro och påtade på i trädgården. Samtidigt frågar jag mig, är det inte så att det har blivit värre? Eller har jag helt enkelt blivit äldre. Helt enkelt blivit gammal? Allt jag tänker är “Men herregud unge är du ens nog gammal för att vara ute till 21”. När jag är på krogen kan jag inte förstå hur “ungdomarna” kan supa sig så där fulla ute på allmän plats.  Ögonen pekar åt alla håll och det ser ju inte direkt representativt ut?

Kommentarer
Postat av: luma

gammelnucka!!! svar ja!:P

2010-06-11 @ 16:20:32
Postat av: Elin

HAhaahah.. jag till och med klär mig annorlunda??!! När fan har jag haft blommiga tunikor?? Eller färg ens för den delen?

2010-06-14 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0