I see you..




"Ta det bara lugnt så kommer det ska du se"
Detta är ett par betryggande ord som jag har fått höra ett antal gånger sista månaden. Problemet var att jag slutade lyssna, eftersom jag är en person som inte alls tycker om att vänta. Jag är ivrig. Men efter ett glatt samtal idag är jag positiv i den saken. Jag kanske ska vara mer tålmodig - helt enkelt.
Ännu mera positiva saker med andra ord!

100% Service
Jag måste bara berätta. Det blev så att jag fastnade framför datorn över lunchen. Sedan började kunderna trilla in och jag blev helt enkelt fast. Sedan kom en liten lucka och jag sprang ned till Dagoberts Mackbar för att inhandla provianter. Väl vid övergångsstället tryckte jag på knappen, inväntade grön gubbe och gick över. Gick in på Dagobert, beställde min macka och betalade och när jag kommer ut, är det fortfarande grön gubbe! Det kallar jag service!

Kommentarer
Postat av: Sara Patriks kompis

Du verkar ha en sund inställning. Vi träffades på en fest på Innekrogen en gång. Du verkade så trevlig och go och jag kunde inte förstå varför tjejerna var elak med dig. Nu förstår jag avundsjuka! Hör gärna av dig någon gång om du vill ta en fika. Hade varit trevligt. Hörde att du blivit tillfrågad att vara med i Ladys Circle. Det tycker jag absolut att du ska tacka ja till. Jag funderar också på det. Hoppas vi kan fika någon gång. Kram

2010-06-09 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0