En kudde räcker inte alls



Men ett kuddparadis - det är mer i min smak
Jag har två hjärtan i mitt liv. Mirja är ett av dem. Igår bestämde jag mig för att börja packa upp de kartonger som uppenbarligen tynger henne. Kartonger med böcker. Böcker kan sannerligen i all enkelthet vara otroligt vackra. Mitt i detta hav, av allt från Hello Kitty till rysare av Stephen King, fann jag en särskild liten bok. En rosa, i ett mer stående format. En som syns i bokhyllan eftersom den inte matchar de andra ryggarnas höjd."Sy din kudde". Och vips så hade jag glömt min goda gärning och var fast i både mönster och tyger. Upprymd av härlig inspiration har jag drömt om fluffiga kuddar hela natten. Det blir Ohlssons tyger idag och jag kan lova att det kommer att bli ett kuddparadis som alla välkomnar.



Kommentarer
Postat av: Becka

Jag gillar att du har en öppen blogg! Kul!

Det va ju så här vi lärde känna varandra...känns dock längesen.:)

2010-06-01 @ 09:35:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Elin

Ja vi har ju känt varandra rätt länge nu - kanske vi skulle ta och träffas på min semester?

2010-06-01 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0