Detta underbara liv...





Jag har aldrig varit lyckligare
Att somna tårögd av lycka efter ett kärleksfullt samtal, att somna till den underbaraste meningen i världen: "Jag har aldrig i hela mitt liv mått bättre" eller att vilja nypa sig i skinnet - har inte tillhört min vardag tidigare. Jag har alltid sagt att man inte ska vara halv ensam. Att man tvärt emot, måste vara hel ensam, innan man kan dela sitt liv med någon annan. Visst är det till viss del sant men, jag blev komplett när jag träffade Anton. Alla bitarna liksom bara föll på plats. Allt blev enkelt. Alla små vardagsbekymmer försvann och jag fann mig själv. Tänk att jag kunde ha så tur att Anton känner likadant. Ni kan tro att jag grät av lycka när han sa till mig att jag gör honom komplett.


Gårdagen - Tillslut anlände dom
Med kameran i högsta högg sprang vi in på Brännastrand, som var vänlig nog att hålla köket öppet längre för vår skull. (Vilken service men stackars kocken) Martina är så vacker, utlösaren drog av två bilder och sedan var det klart. Middagen serverades till vår belåtenhet med öl därtill. Jens var självnominerad chaufför och drack cola light. Efter middagen åkte kortet fram som tack och nu i morse insåg jag att - kortet åkte med till Skellefteå. Vi kan konstatera att Förvirrad AB är en blomstrande affärsverksamhet.



Besök: 1139



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag insåg precis varför jag läser din blogg. Jag blir glad av dig, ditt liv och din vardag. Nu behöver du inte undra mer!

2010-06-22 @ 11:49:23
Postat av: Elin

Tack Ida! Det är därför jag skriver. Med förhoppningar om göra någon liiiite gladare. Om än yttepytte lite så!

2010-06-22 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0