Då var det helg







Raodtrip
Efter en hård arbetsvecka har jag äntligen fått helg. Anton och Jens kommer från Skellefteå för att hämta upp mig i den skinande nya Bmw'n. Roadtrip, hemmamys och pyssel. Kan det blir bättre så här inför trycktider. Snart, snart är det semester. Då bär klackarna mot Skellefteå och där blir jag under i stort sett hela min semester. Förutom någon avstickare till Överkalix och Kalix. Första sommaren, i lugn ochro - hemma i vårat vackra Sverige!

Surströmming & Jorgubbar
Nej, det är inte någon ny kulinarisk smaksensation. Jag ville bara förmedla att jag igår hade surströmmingspremiär. Det var hur gott som helst. Inte nog med det så inhandlade jag vad som visade sig vara årets godaste jordgubbar och fungerade upperligt som efterrätt tillsammans med lite vispad grädde.


11 besök - Det svänger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0