Arbetsskadad AB






Jag drömde...

En söt tjej ska cykla över vägen, allt går jättefort och när hon vänder huvudet åt höger för att se sig för har hon redan trampat första tramptaget men inser att en bil är 1 meter ifrån henne. Allt går så snabbt att jag knappt hinner reaera. Jag är först på olycksplatsen, förutom chauffören och flickan. Jag springer fram och ringer 112 medan jag försöker få kontakt med henne. Chauffören är extremt chockad. När ambulanserna väl kommer tar dom hand om både flickan och den chockade chauffören. Sedan vänder dom sig till mig. "Vi vill att du följer med här" mitt svar blir kort och konsist: "Nej det går inte jag har inte tid att vara borta från jobbet". Ambulanskillen försöker förklara för mig att jag kan vara i chock även om jag inte förstår det och att det är viktigt att jag följer med. Dels för vittnesuppgifter men framförallt för att kunna hantera chocken om den skulle urarta sig och jag skulle behöva medicineras. "Nej, nej, det går inte jag måste gå till jobbet, polisen får komma dit". Arbetsskadad AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0