Alter Bridge




Jag "copade" en bra idé på FB
När jag lärde känna Anton så tuggade han i ett om detta Alter Bridge. Det var Alter Bridge hit och Alter Bridge dit. Nu så här nästan ett år senare är vi båda förändrade, vi har liksom växt närmre och när det komemr till Alter Bridge - är INGENTING förändrat. Det tuggas och tuggas. Alter Bridge hit och Alter bridge dit. Enda skillnaden är att jag också tjatar. Altrebridge hit, Alter Bridge dit. Vi bestämde, en gång för länge, länge sedan, att man inte kan dö utan att se dom live. Så jag beställde biljetterna, la upp ett foto på dom på Facebook, taggade Anton och ett litet tag senare pratar jag med an chockartad pojkvän som upprepar att jag är underbar och att det minsann tål att upprepas. Mitt svar blir kort och koncist: "Men du då Anton"


59 besök

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är för härlig!

2010-06-17 @ 17:25:07
Postat av: Elin

Tack, tack desamma!

2010-06-17 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0